Elias Afen

Från Psyklopedin
Hoppa till navigering Hoppa till sök

Elias Afen även känd som Elyas Afentaus, Pedofilen von Nakenbild eller Pontus Rasmussons kompanjon är en svensk TikTokare, influencer, pedofil och idiot född mellan 1998-1999 i en peddoskog utanför Stockholm. Familjen flyttade från peddoskogen in till stan där han gick i samma klass som problembarnen Pontus Rasmusson, som lurade klasskamraterna på pengar, Manoj som var gangster redan som liten och MANNEN MYTEN LEGENDEN DAVID JANSÉN även känd som han som hatar runt på Flashback! Iallafall så hade Elias en rätt normal barndom till den dagen i åttan då han ville hämnas på föräldrarna för att han inte fick lördagsgodis. Han gick då hem och slog dom med basebollträ i huvudet och på benen. Efter lång tid av misshandel och oköpt fil så fick Elias besöksförbud och sökte sig till Pontus Rasmusson, Manoj och David i hopp om tröst när dom andra tre hängde i köpcentret för att småprata om Jackie Puma alias Walla Betyder Skynda Och Jag Vaknade Upp Och Blev Muslim Man Ser Det På Mig Liksom(fast det är bara Manoj som träffat henne då han agerat som springpojke hos ett kriminellt gäng...).

Pedofili[redigera]

Elias Afen är också pedofil och det första barn han våldtog var år 2018 en 13 årig flicka som han alltid såg på Lidl. Han ska senare ha sagt att hon inte får säga någonting för annars kommer han gräva upp hennes stränga vampyr mormorsfarfarskusinspappasbrorsmammasgammelgammelgammelgammelgammelmormorspappassystersgammel40gångerssysterssyssling från 1400-talet som ska stoppa biljardbollar i hennes mun. Sedan dess har han våldtagit och hotat barn länge. Hoten har varit främst om att han ska sprida nakenbilder men även sådana som ovan har skett med några. Han ska även ha misshandlat några med biljardbollar, basebollträn, dildos, stolar, munskydd och dasspapper.

Jobbet som artist[redigera]

Elias är även artist på TikTok, dock gick karriären inte så bra för honom. Elias började då göra låtar med mer kända artister som TenstaLudde och Manoj Byn. Där och då blev han även en halvpopulär artist som fick 12934 lyssningar på sin låt ”Here i fkn Am” från 2019.

Några platser där våldtäkt skett[redigera]

  • Busshållplats någonstans i Västerås
  • Nordstan
  • I en villa i Solna
  • I en villa i Boo
  • I en lägenhet i Strängnäs
  • A6
  • Under en bro där Manoj sov nångång i augusti 2019
  • I en skola i Danderyd
  • I en lägenhet i Rinkeby
  • I en lägenhet i Tensta
  • I en lägenhet i Husby
  • I en villa i Gnosjö
  • I Uppgårdsskolan
  • I ett radhus i Jönköping
  • I en villa i Uppsala
  • I en villa i Göteborg
  • I en lägenhet i Malmö
  • I en matbutik i Luleå
  • I ett radhus i Kälvesta
  • I en villa i gamla Enskede
  • I en lägenhet i Vårby
  • Och såklart:I skogen.

Elias efter fängelset[redigera]

Just nu är Elias enligt polisen inte i sitt hem utan han flyr troligtvis landet. Trots det meddelade aina att Elias har blivit filmad på en övervakningskamera på ett köpcenter i London 23 oktober 2020.

Nutid[redigera]

Just nu försöker Elias hitta barn och han har återvänt till Sverige.